فروشگاه اینترنتی کالای چرم

۹ام اردیبهشت ۱۴۰۳

چگونه از کفش ایمنی مراقبت کنیم؟

۹ام اردیبهشت ۱۴۰۳

چگونه از کفش ایمنی مراقبت کنیم؟

۹ام اردیبهشت ۱۴۰۳

پیج نخست چگونه از کفش ایمنی مراقبت کنیم؟

کالای چرم خیابان جمهوری 13145 تهران, ایران , کانال واتساپ , کانال اینستاگرام, ایمیل

چگونه از کفش ایمنی مراقبت کنیم؟
How to take care of safety shoes?

چگونه از کفش ایمنی مراقبت کنیم؟

روش های ساده نگهداری از کفش  ایمنی و کفش کار برای دوام بیشتر و تامین ایمنی بالاتر در محیط کار و کارگاه ها در کانال کالای چرم چگونه از کفش ایمنی مراقبت کنیم؟ @kalayecharm

 نکته: اگر می توانید، به طور متناوب بین دو جفت کفش ایمنی استفاده کنید. در صورتی که در طول روز رطوبت انباشته شده باشد، به آنها اجازه می دهد خشک شوند. در حالت ایده آل، باید کفش های خود را در دمای اتاق (20 درجه سانتیگراد) در مکانی خشک و دور از هرگونه منبع حرارتی مستقیم (شومینه، رادیاتور، اجاق گاز) بگذارید تا خشک شود.

برای بهداشت عمومی پا، توصیه می شود کفش های خود را با محصولات قارچ کش و باکتری کش درمان کنید.

چگونه از چرم و پارچه مراقبت کنیم چرم نیاز به تغذیه، نرم شدن و محافظت دارد تا سفت و ترک نخورد. /p>

مراقبت از چرم های صاف آسان است: فقط آن ها را با یک پارچه نرم و کمی صابونی پاک کنید، سپس براق کننده یا کرم کفش بزنید.

به همین ترتیب، چرم های آغشته شده باید به آرامی با آب صابون و پارچه تمیز شوند. پس از خشک شدن، می توانید یک گریس مخصوص برای چرم آغشته شده بمالید.

در مورد جیر و نوبوک، باید آنها را با یک برس نرم مسواک بزنید تا گرد و غبار از بین برود، سپس با یک اسپری ضد آب در برابر آب و هوا، کثیفی و لکه های چربی و روغن درمان کنید. آنها باید قبل از اولین استفاده و بعد از هر بار تمیز کردن با اسپری ضد آب درمان شوند. در صورت ظاهر شدن لکه های سفید نمک، مسواک زدن و پرداخت توصیه می شود.

و کفش های پارچه ای چطور؟
همیشه قبل از اینکه کفش های خود را برای اولین بار بپوشید با اسپری ضد آب آن ها را درمان کنید. در مورد تمیز کردن معمولی، قبل از اینکه گل را با یک برس نرم بردارید، صبر کنید تا گل خشک شود. باز هم، بهترین متحد شما یک پارچه مرطوب و مقداری صابون خانگی است. همیشه به یاد داشته باشید که قبل از تمیز کردن کفش خود، کفی شل را بیرون بیاورید. باید در هوای آزاد خشک شود و به طور سیستماتیک با اسپری ضد آب درمان شود.

هنگام محافظت از پاهای شما کفش ایمنی بسیار مهم است. اگر با وسایل سنگین، ماشین آلات، وسایل الکتریکی یا حتی در محیط های شلوغ کار می کنید، یک جفت کفش ایمنی خوب یکی از لوازم اصلی کمد لباس شما است. انواع مختلفی از کفش های ایمنی وجود دارد و هر کدام از آنها در محل کار اهداف بسیار خوبی را انجام می دهند.

با وجود مزایای فراوان کفش های ایمنی، آنها همچنان کفش هستند و در نهایت به مرور زمان فرسوده می شوند. این طبیعی است و برای هر جفت کفشی که به طور منظم می پوشید اتفاق می افتد، و وقتی نوبت به چکمه های کار می شود این اتفاق می تواند بیشتر از آنچه ما دوست داریم رخ دهد.

با این حال، خبر خوب این است که دانستن اینکه چگونه به طور موثر از کفش های ایمنی خود مراقبت کنید، می تواند طول عمر آنها را بسیار افزایش دهد و به دوام جفت مورد علاقه شما تا حد امکان کمک کند. در این مقاله، نحوه شستن کفش های ایمنی و حفظ کاربرد عملی آنها را به شما نشان می دهیم.

 

  •  نحوه تمیز کردن و نگهداری کفش های ایمنی

    اگر در محیطی کار می‌کنید که احتمال دارد کفش‌های ایمنی شما کثیف، خراشیده یا به طور کلی با موادی که می‌خواهید پاک کنید در تماس باشند، یادگیری نحوه تمیز کردن و نگهداری صحیح کفش‌ها برای حفظ وضعیت آن‌ها بسیار مهم است. ما به بررسی بایدها و نبایدهای تمیز کردن و نگهداری از کفش هایتان می پردازیم تا به شما کمک کنیم که جفت خود را تا حد ممکن دوام بیاورید.

    How to take care of safety shoes?

  • چگونه کفش های ایمنی خود را تمیز کنیم

    از آنجایی که اکثر کفش‌های ایمنی از جنس چرم یا جیر استفاده می‌کنند، ما بهترین روش را برای تمیز کردن این سبک‌ها بررسی می‌کنیم:

    تمیز کردن کفش های ایمنی چرمی
    بنابراین، ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که تکه های بزرگ کثیفی از کفش پاک شده است. سپس می خواهید یک پاک کننده چرم را روی یک پارچه تمیز بمالید و به آرامی آن را به کفش خود بمالید تا هر گونه لکه روی چرم پاک شود. سپس باید با یک پارچه خشک دوم کفش ها را پاک کنید و بگذارید تا به طور طبیعی خشک شوند.

    برای محافظت بیشتر، باید روغن راسو را به چرم بمالید. این به حفظ آن کمک می کند. دوباره کفش ها را با یک پارچه تمیز دیگر مالش دهید تا روغن اضافی راسو از بین برود. سپس باید یک محصول مقاوم در برابر آب و هوا، به شکل اسپری یا ژل، روی چرم بمالید و اجازه دهید کفش ها خشک شوند.

    تمیز کردن کفش چرم جیر
    شما باید با کشیدن یک برس جیر خشک روی کفش ایمنی خود شروع کنید. برای پاک کردن آن از مواد، به مناطقی که کثیفی روی آن وجود دارد توجه ویژه ای داشته باشید. سپس می‌خواهید مقدار کمی جوش شیرین را روی لکه‌های روغنی/لکه‌های مرطوب بریزید و بگذارید یک شب بماند تا کفش پودر را جذب کند.

    صبح باید پودر چکمه را برس بزنید و مطمئن شوید که پودری در مواد باقی نمانده است، برای این کار از برس جیر خود استفاده کنید. در نهایت، کفش ایمنی خود را با یک اسپری مقاوم در برابر آب و هوا که به طور خاص برای مواد جیر ساخته شده است، اسپری کنید.

    از کفش های ایمنی خود نگهداری کنید
    اکنون می‌دانید که چگونه چکمه‌های ایمنی را تمیز کنید، بیایید بهترین روش‌های نگهداری از کفش‌های خود را بررسی کنیم.

     

  • نحوه نگهداری از کفش های ایمنی

    به طور منظم تمیز کنید
    اگر کفش چرمی است، جلا داده و با نگهدارنده چرم آن را درمان کنید
    اگر کفش جیر است، ابتدا مسواک بزنید و با اسپری مقاوم در برابر آب درمان کنید
    کف پاها را مسواک بزنید و بشویید تا هرگونه کثیفی و آلودگی از بین برود
    کفش های خود را در مکانی خشک و خنک و دور از نور خورشید نگهداری کنید
    از چه چیزی باید اجتناب کرد
    با حلال تمیز نکنید
    به زور خشک نکنید
    زیر نور مستقیم خورشید قرار ندهید (مخصوصا اگر کفش هایتان چرمی است)
    توجه به این نکته مهم است که اطلاعات بالا یک دستورالعمل مفید برای کفش های ایمنی به طور کلی است، اما برای درک کامل نحوه تمیز کردن کفش های ایمنی، بهتر است توصیه های خاص سازنده را بررسی کنید.

    یکی از توصیه‌های آخر هنگام شستن کفش‌هایتان این است که قبل از پوشیدن کفش‌ها از خشک شدن کامل آن‌ها اطمینان حاصل کنید، زیرا این امر می‌تواند منجر به تشکیل کپک شود و از شما بپرسد: «چرا چکمه‌های کار من بو می‌دهند؟» چیزی که در حین کار به آن نیاز ندارید.

     

  • بند و بند کفش ایمنی

    دانستن نحوه بستن چکمه های ایمنی احتمالاً در نگهداری از کفش های ایمنی چندان مرتبط به نظر نمی رسد، اما همینطور است! ما به شما آموزش نمی دهیم که چگونه بند چکمه های ایمنی را ببندید، زیرا مطمئن هستیم که این کار را 100 بار انجام داده اید. تنها چیزی که می توانیم در این مورد بگوییم این است که مهم است اطمینان حاصل شود که آنها را تا جایی که می توانید محکم بسته اید بدون اینکه ناراحت شوید. این امر حیاتی است زیرا یک کفش گشاد می تواند بیشتر در معرض خراش و علامت گذاری باشد و این می تواند به چرم / جیر کفش شما آسیب برساند و منجر به مشکلات ایمنی شود.

    بند و بند کفش ایمنی
    نماد سوال
    چه زمانی باید چکمه های ایمنی را تعویض کرد؟
    کار در محیطی که نیاز به چکمه های ایمنی دارد، خطرات ذاتی دارد که می تواند به کفش شما آسیب برساند. دانستن نحوه بازرسی کفش های ایمنی و زمان تهیه چکمه های کاری جدید در حفظ ایمنی شما بسیار مهم است.

     

  • کفش های ایمنی چقدر باید دوام بیاورند؟

    متأسفانه پاسخی جهانی برای این سؤال وجود ندارد، زیرا همه چیز به این بستگی دارد که کفش ها چقدر خوب نگهداری می شوند و برای چه هدفی استفاده می شوند (در میان بسیاری از عوامل دیگر).

    اگر کفش‌های خود را پنج بار در هفته می‌پوشید، در یک نقش فعال که کفش‌های شما در تماس با مواد یا مواد مختلفی است که می‌تواند به مواد آسیب برساند، باید هر 6 تا 12 ماه یک بار کفش‌های خود را با یک جفت جدید جایگزین کنید. با این حال، این باید به صورت موردی انجام شود زیرا ممکن است کفش های شما قبل از این زمان نیاز به تعویض داشته باشند.

    ما چک لیستی را در زیر از مواردی ایجاد کرده‌ایم که باید هنگام تصمیم‌گیری برای تعویض کفش ایمنی به آن توجه کنید:
    ترک در مواد
    سوراخ در مواد
    در چرم می شکند
    سر پا در معرض دید
    پاشنه شکسته
    کفی شل

     

  • نحوه بازرسی چکمه های ایمنی

    دانستن اینکه چگونه به دنبال مسائل بگردید به همان اندازه مهم است که بدانید به دنبال چه چیزی باشید! در اینجا راهنمایی برای بررسی موثر کفش‌هایتان آمده است تا مطمئن شوید که چه زمانی باید کفش ایمنی خود را برای یک جفت ایمن‌تر تعویض کنید:

    کف کفش را تست کنید – کف آن را در اطراف کفش بکشید تا مطمئن شوید که شل نشده است
    زیره را از نظر وجود سوراخ بررسی کنید
    مواد اطراف کفش را از نظر خراش یا سوراخ بررسی کنید

    اکنون می‌دانید که چگونه چکمه‌های ایمنی را بررسی کنید و چگونه بفهمید که چه زمانی چکمه‌های کار فرسوده شده‌اند، اگر اتفاقی افتاد که یکی از موارد موجود در لیست بالا را مشاهده کردید، بهتر است یک جفت جدید برای ایمن نگه داشتن پاهای خود پیدا کنید. بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که کفش های ایمنی پس از آسیب کمتر نسبت به کفش های معمولی نیاز به تعویض دارند زیرا باید دست نخورده باقی بمانند و برای نیازهای ایمنی شما کاملاً کاربردی باشند.

     

ما امیدواریم که این مقاله بینشی لازم را برای محافظت از خود در چکمه های ایمنی خود ارائه کرده باشد. توصیه می شود حداقل هر ماه کفش های خود را چک کنید تا مطمئن شوید که سالم و ایمن هستند. نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که هیچ پاسخی جهانی برای این سوال وجود ندارد که کفش ایمنی چقدر باید دوام داشته باشد، همه چیز به جفت شما بستگی دارد. ایمن ترین کاری که باید انجام دهید این است که به طور مداوم جفت خود را بررسی کنید و بدانید چه زمانی باید چکمه های کاری خود را تعویض کنید.

Related Links:
دمپایی ارزان
دمپایی لاکچری
کانال فروش دمپایی